Het is nu niet meer mogelijk om via de praktijkwebsite een e-consult te versturen of een herhaalrecept aan te vragen.
Vanaf heden kunt u ons vanuit uw digitale dossier een e-consult sturen. Dit e-consult is bedoeld voor niet spoedvragen en deze wordt beantwoord binnen 2 werkdagen. Uw digitale dossier is te raadplegen na aanmelding op MijnGezondheid.net en nadat wij het dossier hebben vrijgegeven.
Ook de bloeduitslagen kunt u vanaf 2 werkdagen na het onderzoek in uw digitale dossier raadplegen nadat deze door de huisarts zijn beoordeeld.
Een herhaalrecept aanvragen kan via de RecAppt app van de apotheek Benu (code 508502) als er een herhaalnummer op het medicijnetiket staat, via onze herhaalreceptenlijn 0164-683719 of door het oude receptetiket in het kastje bij de assistente te leggen.
Er is de mogelijkheid om veilig een consult via beeldbellen te plannen ter vervanging van een fysiek consult. Hiervoor dient u een goedwerkende internetverbinding, camera en microfoon te hebben. Dit beeldbellen doen we dan via KPN zorgmessenger waarbij we u een verzoek tot account aanmaken en inloggen sturen via uw mobiele nr en e-mailadres.